5 alimente pentru arderea grăsimilor

Include următoarele alimente la meniul tău pentru a-ți accelera metabolismul, pentru a de elibera de grăsimi si de a-ți curăța organismul de toxine.

Știm că supa prea frumos pentru a fi adevărat. Dar, chiar există alimente care accelerează metabolismul, activează hormoanele care descompun grăsimile și elimină toxinele care nu-și permit să scapi de kilogramele în plus.

 

Iată-le pe cele 5 alimente pentru arderea grăsimilor:

Broccoli

Cine ar putea presupune că mâncarea poate să ”vorbească” cu celulele grase? Chiar această face sulfonafanatul – fitonutrient care se găsește în cantități mari în broccoli. El are numeroase calități benefice asupra organismului iar una din ele este ca stimulează celulele grase sa ardă grăsimi. Fă cunoștință cu asistentul tău fidel în lupta cu grăsimile – sulfonafanatul.

Avocado

Grăsimile utile din avocado ne pot ajuta să ne despărțim de grăsimile corporale în trei moduri. Grăsimile mononesăturate, în care avocadoul este bogat, ”pompează” membranele celulare, și prin urmare permit celulelor să interacționeze mai ușor cu hormoanele responsabile de arderea grăsimilor. În același timp ele ”deconectează” hormoanele responsabile de acumularea de grăsimi. În plus, avocadoul accelerează metabolismul, protejând împotriva radicalelor libere părțile ale celulelor responsabile pentru producția de energie. Data viitoare să nu eziți să alegi un avocado atunci când ai un fruct la alegere la meniul tău sau ca un adaos la fiecare salată.

Nucă braziliană

5-6 din aceste nuci uriașe sunt suficiente pentru a-ți furniza substanțele necesare nutritive din ele și să le folosești ca distrugătoarele puternice a grăsimilor corporale. Ele accelerează metabolismul, prin activarea funcțiilor glandei tiroide. Funcțiile încetinite ale glandei tiroide sunt cauza principală pentru obezitatea la femei. Nuca braziliană ne ajută să scăpăm de toxinele care în caz contrar s-ar incorpora în celulele grase și vor duce la formarea de celulită.

Scorțișoară

Acest condiment aromatic ajută la transportarea mai rapidă a glucozei către celule și prin urmare insula – hormonul responsabil pentru depozitarea grăsimilor are o perioadă de timp mai scurtă pentru a acționa. Pentru a beneficia de proprietăților scorțișoarei sa ardă grăsimile e nevoie să consumi un sfert de linguriță de ceai pe zi. Adaug-o la cafea, presară-ți fructele cu ea și nu uita să savurezi gustul ei de fiecare dată când poți.

Somon

Cu toate că nu putem să facem pătrățele pe abdomen numai prin alegerea corespunzătoare a mâncării (e nevoie și să ne obosim puțin), am putea să scăpăm de grăsimile din jurul stomacului mâncând des somon sau un alt pește bogat în acizi grași omega 3. Ele cresc sensibilitatea la insulină ceea ce duce la reducerea grăsimilor din jurul stomacului. Somonul activează și hormoanele glandei tiroide și prin urmare accelerează metabolismul. Încearcă să incluzi peștele la meniul tău săptămânal cel puțin o data pe săptămână.

Fii atentă: important este să nu uiți că alimentele susmenționate nu sunt magice și pentru a ne ajuta să luptăm cu grăsimile e necesar ele să facă parte dintr-un regim alimentar echilibrat. Nu te aștepta să compensezi pe cele trei hamburgere mâncând un fir de broccoli. Regimurile întocmite de Ipokratis au un efect dovedit pentru reducerea grăsimilor din corp. Începe să te hrănești în mod corespunzător încă astăzi!

Share Dacă vă place:
  • Ești pentru prima dată pe site-ul nostru?

Daca răspunsul tău este da, suntem bucuroși că ne-ai descoperit! Misiunea noastră este să te ajutăm să obții și să menții greutatea perfectă, alimentându-te într-un mod sănătos. Acest lucru este pe deplin posibil cu ajutorul unui regim alimentar întocmit special pentru tine. Sperăm că îți vom fi de folos.

COMANDĂ REGIMUL

AFLĂ MAI MULTE DESPRE PROGRAM

Rețete gratuite

și sfaturi pentru o viață sănătoasă