Legume pentru o formă bună

Sunt legumele un aliment plictisitor?

Legumele sunt o parte de neînlocuit a fiecărui regim alimentar sănătos, dar, din păcate,  au reputația de o mâncare deloc atractivă, monotonă și fără gust.  Adevărul este cu totul diferit. Există mii de tipuri de legume, numărul lor exact fiind necunoscut, însă cu siguranță e una din cele mai diverse grupe de alimente. Doar numărul soiurilor de roșii cunoscute depășește 400…

Cu puțină voință nu veți avea dificultăți să consumați legume în fiecare zi, timp de o săptămână întreagă, sau chiar două. Trebuie să admiteți că nu pot fi catalogate drept un aliment plictisitor în nici într-un caz.

Pentru a transforma legumele pe care le consumăm într-o adevărată tentație culinară zilnic, avem nevoie doar de imaginație!

În regumurile alimentare personalizate pregătite de către Ipokratis, adesea sunt prezente „legumele la alegere“ în diverse combinații  –cu carne; cu ouă și brânză; doar cu brânză etc.  Un fapt curios este că o mare parte dintre cei care țin regimul nu profită de libertatea care li se oferă, ci se limitează la roșii proaspete și castraveți sau salată verde. Acest lucru face regimul lor plictisitor și monoton, dar el poate fi diferit în fiecare zi!

Singura limitare la pregătirea legumelor este să utilizați cantitatea minimă de grăsime , iar ce ține de restul – toate sunt permise!

Câteva idei de pregătire a legumelor din regimul vostru:

2 ouă, legumă la alegere și brânză:
/uitați de varianta 2 ouă fierte, o roșie, un castravete și o bucățică de brânză/

  • Omletă cu brânză pregătită în tigaie de teflon, garnisită cu legume la grătar (ciuperci, ardei, dovlecei).
  • Scorb de ouă cu spanac și brânză.
  • Roșii/ardei/dovlecei umpluți cu ouă și brânză la cuptor.

 

Legume la alegere și brânză:

  • Ciorbă de legume cu brânză rasă.
  • Fasole verde cu ceapă, usturoi și brânză.

 

Puteți folosi diverse tipuri de condimente proaspete și uscate, reducând la maxim sarea. Nu ezitați să adăugați și ceapă/usturoi, dacă ați decis să gătiți legumele voastre la alegere.

Ați putea combina multe rețete, totul depinde de imaginația voastră, de dispoziție și dorința de a petrece ceva timp în bucătărie. Puteți să modificați rețetele voastre culinare preferate, reducând cantitatea de grăsime sau schimbând modul de preparare, pentru a nu vă lipsi de bucatele favorite.  De exemplu, dacă vă plac cartofii prăjiți, în loc de a-i prăji puteți să îi coaceți la cuptor, experimentând cu mirodeniile și obținând adevărate capodopere culinare!

Pregătirea legumelor irezistible

Principalele greșeli pe care le fac oamenii atunci când pregătesc legumele sunt gătitul în exces și condimentarea insuficientă.

Indiferent de modalitatea de pregătire, fierbere, coacere, soté, la abur sau grătar – încercați să reduceți puțin timpul de gătire  (legumele trebuie să fie un pic crocante la final). După aceea, condimentați-le cu dressing și mirodenii.

Pentru un dressing rapid puteti încerca următoarea : Amestecați cantități egale de ulei de măsline și oțet balsamic cu o jumătate de linguriță de usturoi (mărunțit) și o jumătate de linguriță de muștar. Presărați legumele condimentate cu migdale coapte tocate, semințe de dovleac sau mirodenii proaspete ca mărarul, coriandrul, busuiocul sau ceapa. Savurați delicioasele legume!

Posibilitățile de pregătire a „legumelor la alegere“ sunt infinite! Fiți creativi! Informați-vă, improvizați, încercați noi rețete și îmbogățiți-vă meniul! Cel mai important este să savurați mâncarea voastră.

Share Dacă vă place:
  • Ești pentru prima dată pe site-ul nostru?

Daca răspunsul tău este da, suntem bucuroși că ne-ai descoperit! Misiunea noastră este să te ajutăm să obții și să menții greutatea perfectă, alimentându-te într-un mod sănătos. Acest lucru este pe deplin posibil cu ajutorul unui regim alimentar întocmit special pentru tine. Sperăm că îți vom fi de folos.

COMANDĂ REGIMUL

AFLĂ MAI MULTE DESPRE PROGRAM

Rețete gratuite

și sfaturi pentru o viață sănătoasă