Cinci alimente care te întineresc

Aceste ”medicamente” naturale au un adevărat efect de întinerire, și în același timp sunt gustoase și sănătoase. Majoritatea lor, cel probabil, fac parte din meniul tău. Vezi care sunt ele și cum luptă împotriva îmbătrânirii:

Fulgi de ovăz

oat-1391682_640

Fulgii de ovăz neprelucrate sunt o alegere excelente pentru micul dejun și sunt bogate în amino acizi și vitamina E. Împreuna, amino acizii și vitamina E, hrănesc pielea, luptă împotriva efectele dăunătoare ale soarelui și împotriva radicalilor liberi. Alege des fulgii de ovăz daca îți plac. Aici poți să găsești o rețetă interesantă pentru fulgi de ovăz coapte.

 

Cafea

cup-1227401_640

Pe lângă cofeina, cafeaua mai conține antioxidanți, fibre, magneziu, calciu, vitamine B și alte substanțe benefice. Câteva înghițituri din băutura înviorătoare face pielea mai strălucitoare și mai netedă. Iată de ce data viitoare când ai o întâlnire importantă nu uita să-ți împrospătezi tenul cu câteva înghițituri de cafea.
Pe lângă grija de piele, cafeaua are grija și de organismul nostru. Acesta este un antioxidant puternic și este bogat în polifenoli, care au capacitatea de a reface celulele deteriorare și prin urmare – să prelungească viața.

Brânză

cracker-984308_640-1

Dinții albi într-adevăr pot să ascundă câțiva ani de pe fața noastră. Alimentele bogate în calciu, precum brânza și laptele protejează și întăresc emailul dinților. Ele ajută la o mai mare salivație, iar saliva luptă cu bacteriile care duc la îngălbenirea nedorită a dinților.
Nu uita că atunci când ai ”brânză” la meniul tău întocmit de Ipokratis, ai putea să consumi orice tip de brânză, cu conținut de grăsimi sub 40 %, inclusiv brânză de vaci, cremă de brânză, mozzarella, cașcaval și altele.

Grepfrut

grapefruit-1485883_640

Conținutul mare de vitamina C din acest fruct citric ajută la producerea unei cantități mai mari de colagenă în corp. Colagenul este cel care are grijă de rezistența și elasticitatea pielii iar reducerea cantității lui cu vârsta duce la apariția de riduri. Pentru producere de colagen organismul are nevoie de alimente bogate în vitamina C, proteine vegetale și sulf. Producția de colagen scade cu vârsta și atunci nevoie de un regim alimentar echilibrat devine și mai mare dacă dorim să ne păstrăm sănătatea și frumusețea cât mai mult posibil.

Nucile

walnut

Nucile sunt bogate în acizi grași omega 3 care ajută la creșterea hidratării pielii și la ”întinderea” ridurilor. Pe lângă asta ele conțin și cantități mari de vitamina E și de proteine. În plus, pe lângă grija de aspectul fizic nucile reduc stresul și ne ajută să dormim mai bine și mai mult, ele ne furnizează cu melatonină.
Alimentația necorespunzătoare este una din cauzele de îmbătrânirea rapida a organismului. Ceea ce apare la meniul nostru lasă urme și pe corpul și fața noastră. De la alegerile alimentare tale depinde dacă aceste urme vor fi negative sau pozitive. Începe să te hrănești în mod corespunzător încă astăzi. Un regim alimentar echilibrat, pe lângă altele te va ajuta să arăți și să te simți mai tânără.

 In cazul in care inca nu ai un regim alimentar individual, poți sa-l comanzi de aici.

Share Dacă vă place:
  • Ești pentru prima dată pe site-ul nostru?

Daca răspunsul tău este da, suntem bucuroși că ne-ai descoperit! Misiunea noastră este să te ajutăm să obții și să menții greutatea perfectă, alimentându-te într-un mod sănătos. Acest lucru este pe deplin posibil cu ajutorul unui regim alimentar întocmit special pentru tine. Sperăm că îți vom fi de folos.

COMANDĂ REGIMUL

AFLĂ MAI MULTE DESPRE PROGRAM

Rețete gratuite

și sfaturi pentru o viață sănătoasă