De ce nu slăbim în jurul abdomenului?

Consumi suficiente proteine dar nu de tipul corect

Ce are de a face aceasta cu grăsimile din jurul abdomenului? Proteinele reduc necesitatea de ronțăire permanentă, și, prin urmare, ne ajută să ne simțim sătui pe o perioadă de timp mai îndelungată. Ele sunt responsabile și de formarea mușchilor, arzând calorii chiar și atunci când nu am făcut sport. Majoritatea oamenilor consumă cantitatea zilnică  recomandată de proteine, dar nu întotdeauna alegem sursele potrivite – pește, carne de pui, carne de curcan și mâncărurile de post precum fasolea și lintea. Deseori le înlocuim, optând pentru carnea roșie și brânză.

Ce ai putea face? Alege proteinele din mâncărurile care nu sunt grase si încearcă să consumi câte un gram de proteine per 1 kg/corp (o femeie de 65 de kilograme trebuie să consume în jur de 65 de grame de proteine). Include în meniu și o cantitate suficientă de fibre. Mâncărurile care sunt o sursă valoroasă de proteine și fibre sunt: fulgii de ovăz, fasolea, fructele și legumele crucifere (conopida, broccoli, ridichea, varza și altele). Conform un studiu * , mărirea cantității de fibre cu 10 grame pe zi reduce grăsimile din jurul abdomenului cu 3,7%.

Fiecare aliment pe care îl consumi trebuie să aibă un conținut redus de grăsimi.

Ce are de a face aceasta cu grăsimile din jurul abdomenului? Multe din alimentele prelucrate, cu un conținut redus de grăsimi, conțin o cantitate mare de zahăr.  Anume zahărul este responsabil de grăsimea depusă în jurul abdomenului. Este important de știut că unele grăsimi, cele mononesaturate și polinesaturate, ne ajută să slăbim în jurul taliei. Regimul bogat în grăsimi mononesaturate nu permite depozitarea grasimilor în zona din jurul abdomenului.

Ce ai putea face? Încearcă să incluzi în meniul tău cât mai multe grăsimi polinesaturate și mononesaturate din alimente precum nucile, măslinele, uleiul de măsline. Fiecare persoană care respectă un regim alimentar individual de la Top Forma  știe  că o lingură  de ulei de măsline la orice masă este nu numai permisă, ci și recomandată. Chiar dacă exagerezi cu consumul de grăsimi polinesaturate (totuși conțin și calorii), e bine să știi că e foarte puțin probabil ca ele să se acumuleze în organism sub formă de grăsimi**.

Nu ai întotdeauna timp pentru un mic dejun

Ce are de a face aceasta cu grăsimile din jurul abdomenului? Săritul peste mese nu numai că încetinește metabolismul, un studiu efectuat pe șoareci a ajuns la concluzia că aceasta poate duce chiar la acumularea de grăsimi în jurul abdomenului.

Ce ai putea face? Încearcă să te alimentezi în mod regulat (la fiecare 3-4 ore), pentru a ajuta metabolismului tău. Respectarea unui regim alimentar potrivit pentru tine, te va ajuta să te obișnuiești cu alimentația regulată.

La menopauză ai depus  grăsime în jurul abdomenului.

Ce are de a face aceasta cu grăsimile din jurul abdomenului? Atunci când nivelul de estrogen din corpul tău scade, celulele grase din abdomen își accelerează capacitatea de a elimina grăsimi în sânge și de a le depozita înainte de a reuși să le ardem.

Ce ai putea face? Fă mișcare! Femeile la menopauză iau în greutate mai repede, însă, conform unor studii,  ele și slăbesc mai repede. În cazul femeilor la menopauză, activitatea fizică moderată precum mersul pe jos, mersul pe bicicletă și grădinăritul, are o influență mai mare asupra grăsimilor din jurul abdomenului decât în cazul femeilor mai tinere.

Share Dacă vă place:
  • Ești pentru prima dată pe site-ul nostru?

Daca răspunsul tău este da, suntem bucuroși că ne-ai descoperit! Misiunea noastră este să te ajutăm să obții și să menții greutatea perfectă, alimentându-te într-un mod sănătos. Acest lucru este pe deplin posibil cu ajutorul unui regim alimentar întocmit special pentru tine. Sperăm că îți vom fi de folos.

COMANDĂ REGIMUL

AFLĂ MAI MULTE DESPRE PROGRAM